Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je belangrijke informatie over het bestellen en retourneren van onze producten van Bij Fem. Wij begrijpen dat transparantie en gemak belangrijk zijn voor jouw winkelervaring. Daarom hebben we deze richtlijnen opgesteld om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken. Lees verder om meer te leren over hoe je kunt bestellen en wat je moet doen als u een product wilt retourneren.

 

Bestellen

Je kunt bestellingen plaatsen via onze webshop of door contact op te nemen met Bij Fem. Heb je iets specifieks gezien op onze website of sociale media? Laat het ons weten! Onze contactgegevens vind je onder het kopje ‘Contact’.


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Al onze producten worden met de hand gemaakt. Hierdoor hanteren we een maximale verwerkingstijd van drie weken. Voor de bezorging werken we samen met PostNL, wat betekent dat je bestelling doorgaans binnen 3-5 werkdagen na verzending wordt geleverd.

Met de Track & Trace-code die je ontvangt, kun je jouw pakket eenvoudig volgen. PostNL bezorgt ook op zaterdag, maar niet op zondag of op feestdagen.


Wat als ik niet thuis ben bij bezorging?

Ben je niet thuis wanneer de bezorger langskomt? Dan laat PostNL een kaartje achter met daarop jouw opties, zoals een nieuw bezorgmoment of het ophalen bij een PostNL-locatie.


Bezorging in het weekend en tijdens feestdagen

PostNL levert op zaterdag, maar niet op zondag of tijdens nationale feestdagen. Rond drukke periodes, zoals feestdagen, kan de bezorging iets langer duren. Je kunt je pakket altijd volgen via de Track & Trace-code.


Kan ik een ander bezorgadres opgeven?

Ja, je kunt tijdens het bestellen een afwijkend bezorgadres invullen, naast je eigen klant adres. Dit geldt alleen voor bezorgingen binnen Nederland.


Ruilen of retourneren

Ben je niet tevreden met je aankoop? Ruilen of retourneren is Bij Fem mogelijk, mits je dit binnen 7 dagen na ontvangst aan ons meldt via een e-mail naar info@bij-fem.nl. Geef in de e-mail aan waarom je het product wilt retourneren of ruilen.

Je ontvangt van ons verdere instructies voor het retourneren. Zorg dat de producten binnen 14 dagen na ontvangst bij ons terug zijn. Anders is de aankoop definitief. Let op: op maat gemaakte of in opdracht vervaardigde producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Wel kunnen we binnen 4 weken na aankoop reparaties uitvoeren als het defect door Bij Fem is veroorzaakt.

Kies je ervoor om je geld terug te krijgen? Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen na ontvangst van de retour teruggestort op je rekening.

Voorwaarden voor ruilen of retourneren:

Verzendkosten: De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Staat van het product: Het artikel mag niet beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen.

Aanmelden: Neem vóór het retour sturen eerst contact met ons op. Artikelen die niet vooraf zijn aangemeld of onvoldoende gefrankeerd zijn, worden niet aangenomen.

Verzending: Retourzendingen moeten altijd aangetekend of verzekerd worden verzonden, omdat je zelf verantwoordelijk bent voor verlies of schade tijdens het transport.

Retouradres:
Neem contact op met info@bij-fem.nl en dan ontvang je van mij het retouradres 

 

Heb je vragen over ruilen of retourneren? Neem gerust contact op.


Staat je vraag er niet bij?

Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op via info@bij-fem.nl. We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk!